sobota, 31 marca 2012

Prolog

"Ach te początki..."


Nie ma to jak siedzieć już dwie godziny na obolałym tyłku i rozmyślać. Czemu? Za co? Za jakie grzechy... mam taką walniętą kumpelę?! Tkwić tu tylko przez tą małą, kędzierzawą dziewczynę której się zachciało podbojów świata show biznesu i wielkich flirtów. No nie tylko przez nią, jest jeszcze mała, farbowana blondi z aparacikiem i kończyną na łańcuszku, dziewczyna z wywiniętą grzywką i uzależnieniem od marchewek i ta niby najpoważniejsza "mammy" której na widok łyżeczki się spódnica trzęsie. Ja, dziewczyna wiecznie z lusterkiem w jednej kieszeni i fajkami w drugiej, nic się nie przyczyniłam do tego chorego pomysłu. Ja mam wyjść na tą wielką scenę i śpiewać przed tłumem ludzi i przed tą trójka czy tam czwórką nadętych gwiazdek show biznesu? No błagam, ja się chyba do podłogi przykleję. Ma ktoś klej? Ufff... jeszcze trochę, a mi tyłek odpadnie.
-Zannie!- krzyknął mi ktoś do ucha tym samym wyrywając z zamyślenia.
-What the fack?!- spytałam spoglądając na tą małą, kędzierzawą sprawczynię bólu mojego sexy tyłeczka.
-Teraz nasza chwila prawdy. Ruszaj swój odżinsowany tor i jazda na scenę!- powiedziała z wielkim bananem na tym swoim ślicznym ryjku. Leniwie wstałam z krzesła rozmasowując obolały tyłek.
-Przypomnij, dlaczego ja to w ogóle robię.- powiedziałam stając przed kędzierzawą.
-Bo mnie kochasz jak siostrzyczkę i nigdy byś mnie nie zawiodła i przez mój szantaż.- odpowiedziała z jeszcze większym zacieszem.
-A, racja, jeśli tam nie wyjdę to nie odzyskam moich szczęśliwych gatek w miśki.- westchnęłam.
 -No dobra do roboty.- powiedziałam i skierowałam się do miejsca tortur...
____________________________________________________
Mam nadzieję że nie zanudziłam, prolog nie jest zbyt długi, ale na moim zegarku widnieje godzina 03:49 więc to mnie chyba usprawiedliwia. Postaram się jak najszybciej dodać pierwszy rozdział. I będę bardzo wdzięczna jeśli pojawia się jakieś komentarze.
Polecane blogi na dziś---> [LINK] [LINK2] autorka: simplyroxyy, jest na prawdę świetna i jak już wejdziecie na Jej bloga to pozostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, on jest dla niej tak samo ważny jak dla każdej bloggerki. 
Pozdrawiam xoxo

6 komentarzy:

  1. No hey moja mała :*
    Mimo iż nie lubiałam One Direction to zaczęłam lubić przez piosenke, która notorycznie leci an vivi'e =D
    Blogg jest ciekawy,a ja tutaj szczerze zęby :D
    Wbijaj do mnei naprofilek MIlordzie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Paniczu takiej zmiany,a mianowicie tego iż zacznie Ci się podobać ten osobliwy boyband się nie spodziewałam. Eh... szalejesz Paniczu, szalejesz xD

      Usuń
  2. Ten blog na pewno będzie świetny :D
    Jest inny niż pozostałe blog :p
    Kiedy będzie następny rozdział ?
    Zapraszam do mnie : zapamietaj-mnie-taka-jaka-bylam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa Nati^^ Rozdział postaram się dodać najpóźniej w sobotę, ale mam nadzieje że wyrobie się trochę wcześniej. Czytałam Twojego bloga i z czystym sumieniem stwierdzam że nie powiedziała bym że to Twój pierwszy blog, masz niezłą wprawę w pisaniu oby tak dalej^^

      Usuń
  3. O JEZU, zakochałam się ! Niesamowity blog, strasznie podoba mi sie Twój pomysł. Oczywiście będę czekać z niecierpliwością na nowy rozdział. :-*
    P.S. dziękuję za miłe słowa na temat moich blogów, to naprawdę dużo dla mnie znaczy. : ) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksana każdy Twój komentarz czytam z takim uśmiechem na ustach że aż mnie policzki bolą :D Twoje miłe słowa na temat moich blogów motywują do dalszego pisania, dziękuję bardzo moja mentorko ^^
      PS:Te komplementowanie Twoich blogów jak najbardziej Ci się należy, bo jesteś świetną pisarką :)

      Usuń